Sjuk sjuk sjuk och lite kräftor...

Det har varit en lång och sömnlös natt. Har inte alls känt mig bra och när jag tog tempen nu imorse visade det sig att jag har feber, jättekul! Det är liksom andra gången efter att lissen föddes som jag är sjuk. Varför??? Mitt imunförsvar måste vara helt kass.
Igår kom Krille och Elin förbi och följde med på en promenix uppe i Fagerdal och redan då kände jag att något inte riktigt stog rätt till. På kvällen var det kräftskiva här på Fölvägen, jag övervägde starkt att stanna hemma men så blev det inte. Och det är jag ändå ganska glad över eftersom vi hade en trevlig och mysig kväll.
 






Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

stackars dig.... kramar om

2009-09-13   20:05:03    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback