Regn & rusk!

Jag hatar Sverige, det regnar ta mig fan jämt. Varför flyttar man inte söderut egentligen??? Jag är så sjukt trött på pissregn och kyla. Igår höll man dessutom på att blåsa bort. USCH!

Som sagt, frissan igår men jag vet inte om jag blev så nöjd...eller så är jag bara ovan vid klippningen. Hon tyckte jag såg ut som en pyramid i hövvet när jag hade utsläppt och krulligt. Men hur ofta har jag det?! Plattar alltid håret om jag ska ha det utsläppt, annars har jag värsta affrot...nog snyggt! Hon klippte iaf upp det vääääldigt mycket. Lite färg blev det oxå. Chokladbrunt med ljusa slingor i mittenhåret. Hon hade fria händer, men det blev lite väl mörkt. Jaja, man måste våga prova nya saker. Men nästa gång blir det någonannan, tips på nån bra frisör?
När vi ändå var ute i svängarna blev det lite shopping. Jimpa köpte en t-shirt, en sån man kan ha under kavaj typ...riktigt snygg. Jag hittade vita F A M I L Y bokstäver som man kan ha stående på någon hylla. Ställde dom i vårat kök, men jag tröttnar väl snart och ställer dom någonannan stans.

Om det inte hade vart blött ute så hade jag klippt gräset och lite sånt idag...men nej nej! Åhhh, deprimerande att hösten är på ingång. Får hitta på något annant istället...

Nu väntar kaffet här!
Hörs ikväll!



Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

jag har tips på bra frisör :)

Vill se din frisyr ju....

Såg du mitt mms???

2009-09-05   17:53:07    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback