Så duktig så...

Så var denna dagen avklarad! Mycket har blivit gjort och jag är nästan lite stolt, det känns liksom bra när man är duktig. Nu under kvällen har Jimpa suttit på övervåningen och kollat på tv medans jag har vart där nere och fixat med tvätten. Skönt att berget med stryk-tvätt är borta nu. När jag ändå var i farten skrubbade jag även rent badrummet...skötbordet är inte längre täckt med lissens kläder utan nu ser det faktiskt riktigt bra ut. Undrar om hon märker nåt när det är dags att byta morgonblöjan imon ;)

Imon ska jag förbi b-plan och sedan hem och städa, Jimpa ska besikta V70:n. Senare får vi gäster och det ska bli superskoj att träffa lite vänner och bara umgås. Jag och Elin ska blanda lite drinkar ;D Men nu väntar sängen! CIAO!



Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Fasen va duktig du varit :)

Man borde ha tv i tvättstugan... hehe

2009-09-18   11:24:01    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback