Brunt i sängen...

Hej å hå!
Det är ganska skönt när man vaknar av sig själv på morgonen och damen i rummet bredvid forfarande sover. Men det är samtidigt lite skrämande, första tanken är om det har hänt nåt, varför sover hon så länge?! Idag var en sån dag, jag vaknade och låg t.o.m och drog mig en stund innan jag gick in och kollade till Alissa. Då sitter hon upp i sin säng med sina trötta små ögon och ser sådär ledsen ut. När jag sedan lyfter upp henne ser jag att blöjan tyvärr inte har hållt tätt, det var **** överallt, uhhh! Stackars lilla tjej, undrar hur länge hon har legat i det?!
Nu har jag fått uppleva både spya och brunt i sängen på väldigt kort tid. Hon har vart lite halvkrasslig ganska länge nu med förkylning och hosta, men som tur ingen feber.
Får hoppas på att det blir bättre snart!

Idag ska det tvättas här hemma och maskinen rullar förfullt, ikväll väntas jobb för min del med Tess. Ska bli riktigt skoj, lite som på den gamla goda tiden :)

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback