Jag har ett mål!

Måndag=Ny vecka=Nya möjligheter!
Min möjlighet till att komma i mina jeans startade idag. Gick en promenad ner till torget med min RunKeeper i fickan. Den mätte 1,9km ner på 25 min och 108 kal. På vägen hem 26 min och 111 kal. Detta med en del stopp för napp/vällinginstoppning m.m.
Inget socker heller, utan väldigt nyttig mat. Det är svårt att hålla sig men nu har jag ett mål som jag SKA nå, och där finner jag motivationen.


Det var härligt väder med sol men aningen kallt. Alissa hade det gott i vagnen med sina kakor.


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Du kommer att klara det galant.

Grym appikation att ha!!!

Nöjd med mobilen i övrigt???

Jag ska byta mobil i juni måste snart välja vad jag ska ha...hehe

2010-04-19   22:52:40  
★svantes mamma★

Klart du kommer klara det! Att bara ta första steget är stort! :)

2010-04-21   09:26:12    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback