Sol, regn och första bissingen!

Hej fina onsdag!
Idag hade jag hoppats på lite sol, och det ser ut som att den kikar fram lite då och då, härligt. Igår var det juh inget vidare, regn regn regn, fick användning av regnskyddet vilket var kul. Och jag tror även Alissa var väldigt nöjd, hon låg därinne och gotta sig.

För ca 2 veckor sedan pluppade första tanden upp och Lissen har sedan dess vart lite extra grinig och speciellt MAMMIG, det är såklart ganska jobbigt och tar mycket energi, men även mysigt att få ge henne massa kärlek. Vi är iaf glada över att hon inte fått någon feber. Det är väl märkligt att hon aldrig haft feber?!

Nu ska lilla busen få sova en stund..
Hörs sen!
Hugs

Kommentarer
Martina

Savanna fick också sin första bising nu =)

tror inte du kände igen mig i centrum idag, kom på nu att jag har klippt mig så de va ju inte så konstigt hihii..

kram

2010-04-07   19:45:57  
Jessica (Alissas mamma)

Nä, först kände jag inte igen dig. Så du var oxå ute på en promenix i det fina vädret :)

2010-04-07   21:52:53    http://kackisen.blogg.se/
Martina

Nja hade hämtat Savanna på förskolan bara.

2010-04-07   22:47:16  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback