Längtar :)

God afton mina vänner!
Jag är jättetrött och hoppar snart i säng men tänkte först berätta lite om vad som har hänt här hos oss. Vi kan väl börja med gårdagen...
Var hemma hos Martina och Savanna i nya lägenheten här i Kärra, supermysig och bra planerad, me like. Även Sia och lilla Svante var med. Martina gjorde en jättegod lunch och det var riktigt trevligt att träffas (jag var segare än segast, måste lära mig att gå och lägga mig tidigare!). Både S & M har juh även bebis i magen och för M väntas det vilken dag som helst. Hoppas allt kommer gå bra Martina :) 
Under eftermiddagen gick vi upp till vårat blivande hem och tog lite mått. Det var inte riktigt som vi minns, vardagsrummet var mycket större den här gången, haha. Men nu har vi ett lite färskare minne och LÄNGTAN till den 1 juli är enorm. Vill flytta NU!


Smygfotade köket, hihi. Visst är det fint :)

Under tiden vi var uppe i huset var min farmor & farfar hemma hos oss och passade Alissa.
Älskar er så otroligt mycket

Idag åkte jag, Alissa och mormor till Freeport och shoppa. Jag fick köpt 2st iittala kivi ljus"hållare" och en vit Dalahäst i porslin. Nu ikväll var jag och Tessan i Bolle och hälsade på Johanna på Blomsterhuset. Kompiskväll med 20% är aldrig fel. Jag fick med mig 2 bordslampor och en kaffeburk, mycket fint och kommer bli sååå snyggt i huset. Näää, nu måste jag snart gå och lägga mig så man får drömma lite, och så blir det torsdag snabbare och ytterligare en dag närmare flytt, haha.

Imon ska vi förresten tillbaka till Bolle och hälsa på igen, min ena lampfot var trasig. Men ska bli kul och träffa Jojjo och Livan.

K R A M


Kommentarer
Martina

Tack =) jag tror de kommer gå jätte bra om det bara vill komma igång någon gång. Va jätte kul att ni kom kram

2010-04-29   11:03:53  
★svantes mamma★

Vilket underbart kök! Riktigt läckert o fräscht :)

2010-04-29   17:12:31    http://nykick.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

Nice med såna lådor i köket :)

Smygfota e roligt... hihi



Synd me fotbollsmatchen idag :(

2010-04-29   22:36:26  
tessan

orka va hemma hos mig och smygfota;)

2010-05-02   23:07:59  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback