Lite igår, lite idag...

Hej Valborg!
Tråkigt väder, men vi får hoppas på att det spricker upp framåt kvällen. Kl 19 tänds brasan uppe vid 4H gården och snälla gud kissa inte på oss då ;D

Igår var vi som sagt uppe i Bolle och jag fick bytt min lampfot, nu vill jag som jag många ggr har sagt förrut flytta så att mina två nya lampor får komma på plats. Är supersugen på hur det kommer se ut juh. Jag köpte med mig sushi som vi åt till lunch och sedan tog vi en kaffe nere på byn eller "torget" som vi säger här. Fick även köpt en jättesöt jeansklänning till lillskiten :)


Livan & Alissan i sina likadana vagnar...och Johanna såklart!
(Och om ni undrar varför A inte har någon mössa så beror det på att hon tog av sig den hela tiden och BTW var det över 15 grader ;)


Name it 229:-

Väl hemma efter våran lilla tripp fick Lissen leka en stund på gatan och träna med sin gåvagn, det tycker hon är jättekul. Barnvakten kom och jag & Jimmy kunde åka in till stan och gå på fotboll. Det var riktigt härligt att få sitta på den nya arenan, käka glass i solen och bara lyssna på hejjarklacken. Tyvärr så gick det inte så bra för änglarna men det var kul ändå. Nästa torsdag får vi finbesök av AIK, det kan bli intressant :D



IFK-MFF 0-2

Ha nu en riktigt trevlig kväll!
K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback