Längesedan sist..

God kväll underbara DU som läser min blogg!

Jag och Alissa har haft en supermysig dag på stan. Jag minns senast jag var inne i centrala Göteborg, och det var några veckor innan BF, alltså för snart 1 år sedan. Det är ju helt sjukt att jag inte varit inne på så länge, förr var man juh där JÄMT. Anledningen till att det blev stan idag var för att jag träffade 2 gamla klasskompisar från grundskolan på en fika. Vi har inte träffats på hur länge som helst och det var verkligen superkul att ses igen. Bestämde även att i slutet av månaden boka bord någonstans och ta oss några glas. Vi gick även i lite affärer och det var tuffare än jag trodde. Nu vet jag varför lönen alltid tog slut efter första dagen förr. Det finns verkligen sååå mycket fint, man vill juh ha allt. Idag hittade jag tygskor från Vagabond och en jättesöt BH på Cubus. VILL VILL VILL HA! Jag får helt enkelt ta en shoppingdag lite längre fram, wiiie!

Nu under kvällen har Jimmy lagat en jättegod middag och alldeles nyss kom ett par och köpte våran byrå. Ytterligare några kronor + på mitt "säljkonto" Allt vi säljer just nu sätts in på ett speciellt konto, och summan har stigit markant på väldigt kort tid vilket känns jättekul.
Slår vad om att du oxå har något som ligger där hemma och skräpar, sälj vettja!!

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!
K R A M


Kommentarer
Martina

Har också sålt en del de senaste, men vissa saker verkar va lite svårare =(

2010-04-06   23:08:51  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback