I det fina vädret...

Det blev juh riktigt fint väder idag, så jag och mammsen tog en promenix ner till torget. Jag postade lite paket och mamma handlade lite inför middagen. Det är riktigt mysigt med långpromenader, speciellt när det börjar blomma, man får härliga vårkänslor och samtidigt nyttigt med frisk luft och motion. Alissa älskar sin nya vagn och sitter så snällt där fram med sina STORA ögon och spejar på allt vad naturen har att bjuda på.

När vi kom tillbaka låg solen på ordentligt och vi stannade ute en stund...



Finast ♥

Idag kom Jimmy hem med biljetter till Baby♥Barn mässan. På lördag åker vi dit med Stefan, Elvina och busen Devin, men det gäller nog att vara ute i god tid eftersom IDOL har audition på Svenska Mässan.
Det ska bli superkul. Barn, små nykläckta bebbar och stora magar blir det massor av, underbart!


Ska du dit?


Nu väntar sängen...
Natti natti!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

japp jag tror vi ska dit på lördag med :)

Ska vi inte söka till IDOL??? asg

nä får räcka med o se live eller hur???

2010-04-08   08:56:05    http://fantasiemma.blogg.se/
elin

Åh hon är ju helt underbar!!



Jag ska till svenska mässan på lördag, det är fotomässa! :) du borde gå in där med ;)

kram

2010-04-08   18:49:08    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback