Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss...

Jag och Alissa har haft en jätte slapp och mysig dag, vi har lekt och busat som aldrig förr. Nu ligger hon efter en fartfylld dag och sussar så gott. 
Jag blir nästan tårögd så fort jag tänker på henne, våran underbara dotter. Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne och den lilla lilla busfisen gör livet för oss helt fantastiskt ♥

Vid 16 tiden åkte vi till pappa Jimpas jobb och hälsade på, när han slutade kl 17 åkte vi till Partille och besökte NORDIK, gigantisk butik med möbler, inredning, ja allt du kan tänka dig till hemmet. Vi spanade länge och hittade mycket. Där blir det garanterat en del shopping när vi väl har flyttat :) Vägg i vägg låg sängvaruhuset SOVA, vi passade på att även gå in där och kolla. Vi hittade våran dröm gavel som vi letat efter, precis så vi vill att den ska se ut, jackpott! Men till en ny gavel måste vi juh ha ny säng. Fick hjälp av Mattias som hjälpte oss prova ut en mängd olika modeller. Det där med sängar är verkligen som med allt annat, en ren djungel. Efter 2 timmar (30 min efter stängning) kom fram till en modell som både jag och Jimmy verkligen var nöjd med, och den fick det även bli. Så en eftermiddagstur till Nordik slutade istället med ny gavel, sängbord och säng.


Sänggavel & sängbord FJÄLLBACKA i vitt.
Säng STJÄRNBÄDDEN DIAMANT i ljusgrått.

Detta är väl investerade skattepengar och jag längtar så till vi flyttar och våran nya säng flyttar in med oss.

Men Alissa ska inte gå lottlös den här dagen, självklart fick oxå hon något fint, men kanske är det så att mamma och pappa kommer ha mer glädje av den, hihi.

Alissa har en snyggare bil än pappa, MOHA!

Imorgon är det fredag, jippi!
Hörs då...
K R A M


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

ja shit vilken snygg bil hon skaffat sig... hihi

Ett liv utan barn kan inte jag heller leva. Förstår inte va man gjorde förr..... hihi



Gud va kul me helt ny säng o sänggavel. Riktigt snygg också ;)

2010-04-09   08:41:39    http://fantasiemma.blogg.se/
★svantes mamma★

Snygg bil :)



Jaaa, mitt på torget ligger en foto butik som heter Bolmans eller nått. Där jobbar fotograf-lottis. Du kan även söka på henne på google, hennes sida finns där.



Kostade 1420kr för 8 bilder, i stlk 13x18 + album

2010-04-09   16:27:06    http://nykick.blogg.se/
tessan

Jag vill me ha den bilen.!!! Får jag???

2010-04-09   17:35:39  
Elin

Ofta bilen var till Lissen haha. jag vet iaf att Jimmy kommer vara den som använder den ;)

2010-04-09   18:19:41    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback