Vad som fanns i mitt paket...

Sådär, nu var man mör igen. Var ute på en liten powerwalk för en stund sedan med mamma, fick upp pulsen alldeles lagom och benen ville inte sluta gå. Det är så gött när man har fått in ett tempo, då är det nästan svårt att sluta. Men nu är nästa projekt att köpa ett par nya löparskor känner jag...

Sedan ser jag att det finns en viss nyfikenhet om vad som fanns i mitt paket :P


Nu äntligen är dom mina, älskade VITA Converse. Dom är som sagt slutsålda överallt i storlekarna 36-39
och är helt omöjliga att få tag på i affär. Men jag fick tips om vissa hemsidor som säljer, och tyvärr även där var dom slut i min storlek 37,5. Då fick det helt enkelt bli Tradera. I söndags budade jag hem dessa skönheter, helt nya i kartong för endast 603:- ink frakt. Det är inte illa pinkat eftersom dom kostar 699:-
i butik. Gud, jag minns när jag köpte mina första Converse och dom kostade 499:- Helt sjukt att dom stigit så mycket i pris.


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

aha nice :)

Jag ska beställa hem från USA via kompisar i maj :)

2010-04-21   22:47:14    http://fantasiemma.blogg.se/
Zatu*

Jag beställde hem dom låga conversen vitt skinn från den sidan jag sa till dig om .fanns d inga strl då el knep jag dom sista? El ville du ha endast dom höga?



Pusss

2010-04-22   10:55:38  
Jessica (Alissas mamma)

Jag ville ha "All Star Canvas Hi" den på bilden ovan och dom fanns inte i min strl i vitt utan bara i dom andra färgerna.

Så du fick tag i din storlek, bra. Men Converse i vitt skinn är så jävla snyggt :D

2010-04-22   11:16:03    http://kackisen.blogg.se/
Zatu*

El aa mina e oxå höga.. med låg menar jag den med lägre sula alltså inte den tjocka :) Glöm inte impegrerings sprayen nu du ;)

2010-04-22   11:32:53  
Jessica (Alissas mamma)

Aa, dom är riktigt fina, men kanske för dyra för mig, haha. Men du köpte ett par liknande fast i tyg häromdagen oxå, dom gillade jag mä. Det är stilrent utan massa märken å sånt överallt :)

Yes, impregneringen är köpt och ska spraya dom lite senare idag :)

2010-04-22   11:45:46    http://kackisen.blogg.se/
Elin

Sjukt snygga. Älskar converse, funkar till allt!

2010-04-22   16:32:13    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback