En snabbis...

Jag jobbar och jobbar och jobbar. Är borta hela dagarna, åker innan Alissa har vaknat, kommer hem efter att hon har somnat. Känns sådär kul!!! Senast jag träffade min lilla sessa var i fredags, annars har jag bara fått smygtitta på henne i sängen. Men idag var jag nästan gråtfärdig på vägen hem eftersom jag visste att hon var vaken och jag ÄNTLIGEN skulle få pussa och gosa. Åhhh så mysigt det var! ♥ 

Det har varit en H E M S K dag förövrigt. Vi har haft såååå mycket att göra. Iran efter Iran...BLX efter BLX, turk...SNX...och så får vi inte glömma alla andra "små"-kärror. Jisses, man har verkligen fått känna att man lever iaf, haha! Men det är så det ska vara! Tror sängen ropar på mig nu, så vi säger så sålänge!

K R A M
Jobb 

Kommentarer
Annette

Tycker synd om dig att få se sessan så lite. Men tänk på eran resa som är snart så känns det bättre. Då kan du pyssla om båda dina älsklingar <3<3<3

2010-08-04   14:55:08  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback