Pågår här hemma nu!

God Söndag!
Jag kan väl hålla med om att det har varit glest med inlägg det senaste, men just nu när jag jobbar heltid orkar jag verkligen inte. Tiden jag är hemma spenderar jag hellre med min lilla familj ♥ Usch, det är hemskt att behöva vara ifrån dom så mycket, men jag måste vänja mig.

Helgen har varit jobbfri och jag har laddat batteriet inför imorgon MÅNDAG, har en känsla av att det kommer bli tufft. Annars har vi varit duktiga och rensat i garaget och städat här hemma. Det är sånt som inte riktigt blir gjort under veckan, men nu är tvätten tvättad, strykt och ligger så fint i garderoberna. Det är undanplockat, dammat, dammsuget och moppat, dessutom skiner toaletterna. Just nu nanar Alissa så gott i sin renbäddade säng och vi har precis slängt in en tigerkaka i ugnen. Nybakat, chai-te och slapp framför tv:n om en stund alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback