Now we know!

Nu vet vi varför Alissa vaknade inatt och skrek helt hysteriskt. När jag la mig igår kväll åskade det och regnet öste ner, tydligen så small det till ganska rejält vid 1 tiden. Grannens tös hade tydligen också vaknat samtidigt. Det kostiga är väl att varken jag eller Jimmy hörde något. Lille plutten

Jaja, shit happens! Nu slänger Jimpa ihop lite middag, aningen sent men så kan det bli ibland. Jag själv ska upp tidigt imorgon så det blir mat, dusch sedan bums i säng för min del.


I duschen 20/7-10
Fick massa söta kort men eftersom lisenfisen är naken läggs dom icke upp här.

Godnatt K R A M

Alissa 

Kommentarer
tess

hehe såå söt hon är och lik sin mor massor ler

hehe..

2010-08-14   13:17:11    http://cutetess.blogg.se/
Annette

Hjälp hon e ju bara så underbar sessan.

Lika vacker som sina föräldrar

Stolt Farmor <3<3<3

2010-08-14   21:18:52  
★Fam. Bus★

Hihi tack så mkt! Vi är överlyckliga o jag tror knappt att de är sant. :) Nu blir de massa fint rosa o tjejigt till lillasyster :) hihi



kram kram

2010-08-19   09:48:04    http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback