100813

Morn morn!
Sovit gott? Det har jag, men det var trångt. Alissa vaknade vid 1 inatt och skrek hysteriskt...mardröm?! Jimmy gjorde en välling sedan fick hon sova med oss. Usch, det är så hemskt när hon vaknar och är så ledsen men det finns nog inget mysigare än när man kan trösta och somna om bredvid henne ♥

Just nu är Jimmy på jobbet och ger våran lillskrutt lite kärlek, jag och Lissen gick upp vid 8 och har myst framför barnprogram och nu "Sommarlov". Förövrigt blir det storstädning för våran del idag, det behövs!

Häromdagen var mamma och pappa på Ullared och fick med sig lite smått och gott...



Ska berätta något roligt, Igglepiggle dockan till vänster finns att köpa för ynka 69:- på Gekås, 199:- på Coop och 699:- i en leksaksbutik på Frölunda Torg.
Sjukt?!


Kommentarer
Ebba's mamma (Angelica)

Vad fick du ge för gitaren? Antar att den är köpt på gekås? Tack på förhand!

2010-08-16   15:53:37    http://mideco.blogg.se/
Henke

Så är det med allting, jag driver själv en lågpriskedja. Det är allmänt känt att ju mer man höjer priset, desto mer köper folk, speciellt unga.



Det blir nästan pinsamt i min stad när folk i min affär berättar att de har köpt en likadan tröja för 1200 kr i en affär i stan, när den kostar 195 kr hos mig. Men folk är dumma, de tror att de får en bättre vara när den är dyrare.

2010-09-09   19:10:06  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback