Liseberg och lite till...

Hej
Saknat mig? Visste jag väl ;) Har jobbat en hel del och därför inte orkat/haft tid för min kära blogg. Jag minns knappt vad vi har haft för oss våra lediga dagar, men mycket skoj, lek, shopping och årets första Lisebergs-besök har vi hunnit med.

I fredags gjorde jag min sista arbetsdag på några veckor och nu väntar en härlig resa på onsdag och sedan inskolning för Alissa innan jag kör igång på allvar igen.
Igår fick jag besöka frisören och som vanligt blev jag otroligt nöjd, och senare under kvällen ställde våran förening till med kräftskiva. Det var riktigt kul att få lära känna alla nya grannar. Vi tjejer gjorde hem-besök hos varandra, helt otroligt att vi bor i likadana hus men att det ändå ser så annorlunda ut. Jaja, kvällen var helt fantastisk och längtar redan till nästa år ;P

Men har tyvärr inga kort från gårdagen, slänger istället in lite kort från Lisse-besöket den 22/8...



Det var ett mycket lyckat besök. Alissa älskade Farfars bilar och rattade för fulla muggar. Även jag och Jimmy fick oss 2 åkturer, först den nya Hang-hai och sedan MIN favorit Spinrock.

K R A M

Alissa 

Kommentarer
★Fam Bus ★

Kul med liseberg :)

2010-09-06   16:14:17    http://familjen-bus.com
Marie flyget :)

Hej gumman. Vill veta hur det gick på din resa och vart ni va och tips vill åka nästa år med min busfrön. Hoppas du har det bra hälsa din syster. Kramar

2010-09-06   16:31:23  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback