Dopparedagen!

Senaste inlägget gjordes för 1 vecka och 6 dagar sedan...Ooops!

Alissa sover efter en härlig morgon/förmiddag med besök av farmor med familj, kusin Wincent med familj och även faddrarna Elin och Krille. Massa fina klappar fick hon. Snart börjar Kalle och strax anländer alla våra gäster, vi har precis dukat upp för 15st :) Just nu lugnet före stormen. Som jag har sett fram emot den här dagen, speciellt för att man får träffa alla nära och kära och också för att TOMTEN kommer. Ska bli så himla kul och se hur Alissa reagerar.

Jag ska även inom kort berätta om min tid utan bloggen...
-Bilen SÅLD :(
-Lucia-kort!
-Utgång med Elin ;)
-
Datarum färdigt (bilder)
-Nytt i hemmet (bilder)


Ha nu en riktigt härlig JULAFTON 2010 så hörs vi snart igen ♥

Puss & Kram
Alissa, Jimmy & Jessica!


Kommentarer
Elin

Av alla dom grejerna måste du säga att utgången med mig var den bästa! Roligast på länge!! Kram

2010-12-25   09:06:57    http://ellielack.blogg.se/
Annette

Ohhh Farmors underbara söta Sessan !!! LOVE <3<3

2010-12-25   13:49:13  
★Fam. Bus★

Så fint kort ni bjussat på :)

kram kram

2010-12-26   18:47:40    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback