Julklappar

Bättre sent än aldrig ;)

Precis efter att vi vaknat på julaftons-morgon delade vi ut varsin julklapp till varandra i sängen.

Av mamma och pappa fick Alissa...

Konstgjorda snöbollar! :) Våran dotter ÄLSKAR snö och dessa är väldigt uppskattade den tiden man måste vara inne.

Av Jimmy och Lissen fick jag...

Örhängen, precis dom jag önskade mig :)

Jimmy fick ett humanity armband och en svart smal slips.

Under våran mysiga frukost blev det mer julklappar för Alissa...





Av faddrarna Elin & Krille...



Och när "riktiga" tomten kom fick Lissen ännu mer...









Hon fick även en trehjuling, play-doh, pengar, snow-racer och en badhanduk med hennes namn på. Detta har jag dock inte lyckats fånga på bild.

Av Jimpa fick jag...





Av mig och Alissa fick Jimpa ett "fodral" till sin gitarr, en gitarr-bok, TIGER skärp och kallingar.

Jag har säkert glömt några klappisar nu och ljuset på alla kort var inte det bästa då jag tog när det var mörkt ute och utan blixt.

Men TUSEN TACK återigen för alla fina julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback