Sjuker :(

Andra dagen irad jag åker hem från jobbet efter bara någon timme, det kanske låter jättehärligt men ICKE. När man inte mår bra så är ingenting kul. Jag hade sååå mycket hellre varit frisk och jobbat. Usch, jag hatar verkligen det här. Att vara hemma och vara helt orkeslös till allt, ingen energi...orkar inte änns sätta på en tvättmaskin. Tycker även det är ganska märkligt att jag har vart sjuk 2 ggr så tätt...det var juh inte många veckor sedan jag var "kräksjuk" Jaja, efter det här så är jag förhoppningsvis FRISK OCH PIGG lääänge! =)

Nu ska jag proppa i mig lite näspray och halstabletter och krypa ner under täcket igen!

Hoppas ni alla får en bra torsdag!
K R A M

Kommentarer
★svantes mamma★

Usch... Du får försöka krya på dej.



Vet inte vad hon kostar... jag frågade inte. :/

Men när vi ska dit första gången så får jag mer info. Andra besöket får vi välja bilder, och då vet man ju vad de kommer gå på :)



kram kram

2010-02-18   13:15:27    http://nykick.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

usch stackare där... kramar om

2010-02-18   23:59:34  
ANNETTE

Tycker synd om dig gumman..Behöver du hjälp med något så ring mig jag ställer gärna upp.

Kramiz

2010-02-19   08:29:12  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback