Ovälkommen snö!

G O D   D A G

Imorse vaknade vi upp till ett snötäckt ikealand igen. När ska det räcka?! Som det ser ut nu får vi inte träffa våren på lääänge :(

Angående min super-förkylning känns det idag mycket bättre. Skönt att jag även har morgondagen till att vila innan det är dags för jobb igen, först då kan vi förmodligen komma ut med bilarna oxå, just nu är vi ganska insnöade här på fölvägen.


Snö i stora lass!

Finns det någon som kommer ängna sig åt något annat än att skotta idag?! ;D

K R A M


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

ja jag kommer inte skotta för det sätter jag Jimmy på....haha

men shit va snö alltså... blääääää o det kommer ju bara mer o mer... blääää

Kramar om o krya på dig

2010-02-20   13:12:00  
Annette

Sten har skottat garage taket idag och Jonas gårdsplanen och uppfarten. Jag och Angelica bakade kärleksmums som defick efter.

Hoppas du blir snart bättre och pussa lill sessan från Farmor, Saknar henne jätte mycket.

2010-02-20   15:00:58  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback