Last day at work...

Söndagen den 28/2 börjar dra sig mot sitt slut och ikväll myser vi till det här hemma med massa gotta just för att det idag var min sista arbetsdag och Jimmys sista pappa-dag. Imorgon är det ombytta roller. Tänk att en hel månad redan har passerat, känns inte som att jag hann börja innan jag sluta. Nu är det RR som tar min plats och vikkar tills jag kommer tillbaka :) Men jag kommer säkerligen hoppa in lite då och då iaf, älskar juh mina flygplan ♥

By the way, eftersom det är februari och en kortare månad än vanligt så betyder juh detta att Alissa inte kan att bli 8 månader *snyft snyft*

Vi hörs mer imorgon!

K R A M


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

åhhh va kul att du tyckt tiden gått så fort :)

Stackars Alissa :)

Gratta henne från oss ändå :)

2010-02-28   23:01:33  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback