Midsommar 2010

God morgon 1 juli och en underbart solig torsdag!

Idag slog jag upp ögonen 05.49 och var PIGG. Händer väldigt sällan och anledningen till detta tror jag beror på att dagen vi skriver papper på vårat nya hus och får nycklarna är kommen, jippi!

Hmm, var ska jag börja...har en del att uppdatera. Vi sätter väl igång med våran MIDSOMMAR...

Torsdag (24/6) eftermiddag/kväll packade vi in oss i bilen och åkte mot LYR på Orust. Det var köer till dess förbannelse men vi lyckades ändå komma fram någolunda tidigt.



Väl framme satt pojkarna och titta på fotboll, jag försökte få igång min dator men tyvärr så ville den inte fungera (internet) sedan dess har vi varit utan internet och är fortfarande det. Sitter just nu hemma hos mamma (igen) och bloggar. Men ska försöka svänga förbi Telenor innan vi ska till banken.

Vi fick oss ett jättemysigt rum med våningsäng, till Alissa hade vi med oss rese-sängen och eftersom det är första gången hon sover borta på okänd mark så trodde jag att det skulle bli lite gnäll vid nattningen, men icke...hon somnade så gott.

Lördag morgon kan du läsa om HÄR!

Vi gör oss iordning och kl 15 är det midsommardans runt stången vid parken. Jag, Alissa, Jimmy och Elin tar en promenad dit...








Efter dansen kom Krille och hämta oss. Strax efter att vi kom tillbaka dök Pat & Sten upp...





Framåt kvällen åkte sillen fram, en och annan nubbe blev det oxå ;)
Fick tyvärr inget kort när vi satt till bords.


Alissa satt hellre i gräset.

Till kvällen blev det party och rosé flaskorna åkte fram. Jimmy stannade hos Alissa och jag följde med gänget till dansbanan där ett live-band spelade svenska klassiker. Där träffade vi även Pebben (Per-Johan Axelsson) som spelar i Frölunda. Bevis hittar du HÄR!

Dagen efter...





Alissa fick följa med på sin första båttur :)

Midsommar 2010 är svårslaget och vi tackar alla som medverkade under helgen och gjorde den till vad den blev.
Kärlek till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback