19 juni 2010

Hej kära vänner!
Idag är dagen jag så länge har väntat på, då Viktoria äntligen får sin Daniel. Jaja, jag är väl en av dom som faktiskt tycker detta är kul och 15.25 kommer jag sitta bänkad för att se vigseln. Precis som jag gjorde när Mette-Marit och Hakon gifte sig, jag var som förtrollad...det är inte varje dag man får beskåda ett "kändis" bröllop på TV minsann.


(Bild lånad från google)

Alissa har fortfarande feber men dock inte så hög. Igår höll vi oss hemma men när Jimmy kom hem smet jag iväg till B-plan med mamma. Det här fick jag med mig hem från Lindex...


Vit tunika 99:-
Gammelrosa tunika 149:-
Vita leggins 59,50:-
Blommig kofta 129:- (Från mormor)
Rutig solhatt 59,50:-

På vägen hem åkte vi förbi Coop och jag köpte lite grejer till Tacos som fick bli veckans fredagsmys. Men innan vi började med maten åkte vi ner till Tony & Johanna (som har köpt vårat hus) och kollade på deras hemmabiosystem som dom vilel bli av med. Eftersom vi har sålt vårat och är ute efter ett nytt så skadar det inte att kika. Och det var precis ett sådant vi ville ha, en Samsung soundbar, så läcker!
Nu var det problemet löst och när vi får hem det lägger jag självklart upp ett kort.

Nu har Jimmy precis handlat färsk frukost och kaffet är färdigt, dags att gotta!

K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback