Midsommarkläder FIXAT!

God afton gott folk

Idag blev det inget Backaplan utan istället Allum. Efter att Alissa tagit sin nap så rullade vi, men blev inte så långvariga då vi skulle träffa Jimmy kl 16. Allt gick som planerat, vi åkte in till stan, parkera, betala den asdyra p-avgiften och gick in hos Polisen för att äntligen göra pass. Tar en nummerlapp och ser då att vi har 180 nr före oss...SUCK! Men vad väntade vi oss, åkte juh liksom dit den tidpunkt det BORDE vara som mest folk...och det kan man väl säga att det också var! Efter 30 min hade vi 150 nr kvar, så vi bestämde oss för att skita i det och istället åka dit en lördag när det öppnar.

På Allum hann vi vara i ca 1 tim och därifrån fick vi med oss detta...


Midsommarklänning på Vero Moda för ynka 359:-
Om den passar så ska Alissa ha på sig sin jeansklänning från Lindex som jag köpte för några veckor sedan, den är i str 86 så vi får se om det blir den...



Ser ut som att jag försöker hänga mig själv, haha!
Supermysig tunika Gina Tricot 149:-

Jag och Alissa fick även med oss varsitt par solglasögon. Mina från MQ och lissens från Lindex.
Sketasnygga!

Har tidigare nämnt att Alissa har varit dålig med feber och hosta. Febern är nu borta men istället är hon väldigt rosslig i halsen och har ibland svårt att andas. Ringde sjukvårdsupplysningen och rådfråga, och blir det inte bättre under natten får det bli ett besök hos farbror doktorn imorgon.
Usch, tycker inte om när hon inte mår bra!!!

Nu ska jag fortsätta snutta på min Corona här, mums!

Hej så länge!


Kommentarer
Martina

Tips, åk till kortedala och gör pass. De är mycket mindre folk och billigare parkering där =)

2010-06-22   15:28:25  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback