Förberedelser...

G O D   M O R G O N alla underbara ♥

Det är dan före dan, och idag tror jag nog dom flesta är super-stressade för att hinna med det sista inför morgondagens firande. Köerna på systemet vågar jag inte änns tänka på, och jag har inte varit där än...shit!!!

Nu ska det tvättas, städas och packas, sedan handla och tillsist göra oss iordning inför avfärd mot LYR. Ska blir så jäkla underbart att få komma iväg på en mini-semester, dessutom med dom finaste vännerna som alltid lyckas förgylla våran vardag ♥

Igår var vi hemma hos min mormor på fika och sedan åkte vi till B-plan, Alissas mormor var oxå med. Vi fick även träffa min moster Claudia och kusin Robin. Och gissa vad dom gör i detta nu...sitter på BLX ner till Kreta, gottegrisarna!
På B-plan köpte jag ett fodral till mina solglasögon, jag var supernöjd...
Meeeen...när jag kommer hem så får inte mina bamse-brillor plats i det, suck! Och eftersom Alissa har varit ganska grinig så åkte jag iväg till Allum när Jimmy kom hem för lite ensamtid. Fick lämnat tillbaka fodralet och försökte hitta ett annat...men jag tycker alla är så fula. Varför ska jag vara så himla jobbig, det är juh för f*n bara ett skydd!!!


Jag och Lissen kommer vara så tuffa i sommar!

Jaja, på H&M fick jag äntligen köpt 2st t-shirts till Alissa och ett strumpor som hon kan ha här hemma. Är egentligen inte så mycket för dessa töntiga tryck på allt. Visst, det var gulligt när hon var liten...men nu är hon juh en STOR flicka.


2 pack t-shirt H&M 69,50:-
2 pack strumpor H&M 39,50:-

Har väl inte heller berättat att en till i familjen nu skaffat iPhone...

Alissas till vänster och min till höger.
Leksaks iPhone ToysRus 79:-

Sådär, nu ska jag sätta igång om jag ska få något gjort. Ska försöka lägga in ett inlägg innan vi åker, måste juh visa mitt nyfärgade hår ;)
Annars tar jag med mig datorn och uppdaterar i helgen, om nu internet vill fungera!

P U S S


Kommentarer
★Fam Bus ★

Haha finns de i leksaker nu :) Nice



hihi gott med godis! kram

2010-06-24   16:39:58    http://nykick.blogg.se/
maja

toksnygga solbrillor!

2010-06-24   17:27:37    http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback