I sina nya skor

Jag vill inte verka tjatig men IDAG ÄR DET 4 VECKOR KVAR! Harregud vad jag längtar nu, vårat nya hus är det ända jag tänker och drömmer om. Ska bli så härligt att få börja om på nytt, på något sätt gör man juh ändå det när man flyttar. Sedan bor vi numer utan möbler och att få köpa ALLT nytt ska oxå bli otroligt kul.

Igår åkte jag, Alissa och mamma till Coop och handla, men först svängde vi förbi Bäckebol skor. Lissen har ett par Nike skor som hon använder så flitigt men när det har varit så varmt det senaste var det nog dags för ett par sandaler. Men det enda som finns är knallrosa skor med prinsessor, hjärtan och massa löjligt gojjs. Jag är verkligen allergisk mot dessa FLICK-skor. Det finns alldeles för få enfärgade och fräcka skor för dom minsta. Längst upp på hyllan hittade jag iaf ett par vita KAVAT som var helt i min smak. Som tagna från 70-talet och dessutom passar till ALLT.


Bäckebol skor 475:-

Efter nya skor och påfyllning i kylen gick vi ut på gården och lekte en stund.


Även kompisen Leo (1 dag yngre än Alissa) var ute med mamma Caroline.



Inviger sina nya skor :)

Igår var det även tänkt att jag skulle ut på en promenad med Elin men middagen hos mamma och pappa drog ut på tiden och klockan sprang iväg. Efter grillningen kom Tina och Svante förbi, dom beställde resa till Thailand ihop med mina föräldrar och åker i mars nästa år...är inte alls avis!
Men snart reser vi oxå, om 3 månader ligger vi på playan och lapar sol vid den här tiden *gott*
TACK åter igen mamma och pappa för att ni bjuder med oss ♥

Nu "Det nya landet" på SF kanalen...måste se!

K R A M


Kommentarer
elin

åh vad roligt det ska bli när ni flyttar! Längtar! Underbart söta skor hon fått, kavat är ju ett jätte bra närke också, så att hon lär sig att gå riktigt. :)

Gud va skönt det ska bli med en promenix idag! "längesen" vi sågs nu hihi. Kram

2010-06-03   14:10:55    http://ellielack.blogg.se/
★Fam. Bus★

Härligt! Tycker inte att du tjatar, klart du längtar gumman :)



jaaaa, härligt med så stor tomt, men efter 4-5timmars rensande i jordgubbslandet får man allt krupP! hehe kram

2010-06-08   08:47:02    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback