100310

G O D   M O R G O N


Jimmy är på jobbet och som vanligt är det bara vi flickor här hemma. Alissa ska snart äta frukost, och om ca 2 timmar är det dags att sova middag. Då ska jag passa på att städa lite, dammsuga soffan t.ex -suck-
Men än så länge är det iaf full rulle. Hon kryper som aldrig förr, ställer sig upp och går säkert 20 varv runt bordet, vandrar en hel del med gåvagnen oxå. Och sedan ska det självklart pillas och smakas på ALLT. Såhär har det varit i 2 månader nu, och det går verkligen fort från att dom bara ligger och knappt rör sig till att dom reser sig upp och går iväg, vad hände?! Man får inte en lugn stund. Det är väl ett mirakel att jag fick till det här inlägget ;D
Men åhhh så underbart det är ändå ♥

K R A M


Kommentarer
★svantes mamma★

Så fina bilder :)



Lycka till i min tävling :) kram

2010-03-10   11:44:05    http://nykick.blogg.se/
Jimmy

Gud va jag saknar mina flickor!!!!

Pussar på er

2010-03-10   13:23:32  
Emma, Oliwers mamma

åhhh jag vill träffa er snart o se Alissa :) Va fina kort på er :)

Snart går hon alldeles själv också lillprinsessan :)

2010-03-10   13:40:21  
Annette

Vad fina ni är LOVE

2010-03-11   10:35:20  
iman

Hej!!



Jag undrar över tavlan på vägen, den är jätte fin och jag undrar var man kan göra sån?



Tacksam för svar!

2010-12-28   01:09:48  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback