I den nya OS mössan

Hej alla underbara vänner/familj/bekanta som har tittat in, hoppas ni mår bra denna lördags eftermiddag.
Vi har haft en lugn och slapp dag här hemma. Jag har varit uppe på vinden och rensat, nu är det nästan tomt däruppe. Det jag fick med mig ner ska loppas :) Har även lagt ut våran Brio Sing och bilbarnstol på blocket.
Just i detta nu är Jimmy och Alissa iväg och hälsar på min farbror Jonny, och när dom kommer hem tänds grillen. Jajjemen, här ska det grillas idag, det blir en tidig start för oss i år. Det var väl det som har hänt/händer här just nu.
Hur ser din lördag ut?

Tidigare i veckan anlände Alissas OS-mössa...

Passar perfekt! Tack Emma ♥


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

shit va söt hon blev :)

2010-03-20   19:50:04    http://fantasiemma.blogg.se/
Anonym

Den var ju jättefin, så söt hon är :)

Alva fick en idag med av sin farmor!

2010-03-20   20:24:44  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback