Urban Jungle

G O D   K V Ä L L
Idag var dagen då Alissa fick sig en ny vagn. Vi har provat dom flesta och alla med både för och nackdelar. Vi beslutade oss iaf till slut och det blev en Urban Jungle mountain buggy -10. Vid 12 tiden efter Lissens sovstund åkte vi till babyproffsen och köpte oss en, svart såklart! Jag är supernöjd, älskar den! Och kan väl erkänna att jag i smyg har gått några varv med den här hemma, man måste juh testa lite ;)



Babyhörnan 6599:-

Tack älskade mamma & pappa ♥

Hej svejs!


Kommentarer
Johanna (Livs mamma)

ÅÅÅÅÅÅH va roligt, sen sån vill Liv också ha, hon har önskat sig det så länge. men som sagt lite dyr. Men Livs mamma vill också ha en sån! GUD SÅ KUUUUUL!1



(hoppas Livs mormor och morfar läser detta)



Kram ses imon Jessica!

2010-03-17   21:03:56  
Emma, Oliwers mamma

Shit den e verkligen såååå snygg.

Jag vill me ha en svart vagn...hehe

Lissen kommer älska sin vagn det lovar jag.

Vilken snäll mormor o morfar hon har :)



2010-03-17   23:15:13  
★svantes mamma★

Jätte fin! :)



Vi har sålt vår emmaljunga, köper en mkt mkt bättre i dagarna :)

Kram kram

2010-03-18   14:47:56    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback