Jag fick en BH, Jimmy en Gitarr!

Mmm, det känns skönt! Jag har på mig min nya BH som jag var iväg och köpte igår, såå skön! Den är av märket Chantelle, och det är favoriten. Jag Njuter!

Igår var jag och Alissa nere på BVC, alltid lika kul att få mäta och väga. Fick även lite beröm för att lisenfisen är så duktig och redan sitter, kryper, står och GÅR (med gåvagn). 8685g tung och 71cm lång i dagsläget. Hon växer så det knakar.
Framåt kvällen åkte vi hem till min fammo & faffa, farfar fyllde år. Det blev lite middag med kära släkten, och det var verkligen supermysigt. Jag älskar att få träffa farfar, han betyder jättemycket för mig och att få se han vara med Alissa får mitt hjärta att smälta, tänk om det alltid kunde vara så ♥
Farbror Jonny hade med sig gitarren och det blev lite spelande med sång. Jimmy fick lite mersmak, och gissa vad han åkte iväg och gjorde på lunchen idag?! Jo, köpte sig en gitarr...haha! Men jag tycker att det var ett klockrent köp, det är himla mysigt att kunna plocka fram gitarren en härlig sommarkväll på altanen i nya huset.


Jimmys nya kärlek?

Idag har vi varit hemma hos Alissas farmor och hälsat på. Blev tyvärr inte så långvariga eftersom jag skulle in och jobba kväll, men det var kul så länge det vara och lunchen var supergod!
Nu när jag kom hem för ca 1 timme sedan satt Jimmy och Krille och pilla på gitarren självklart. Men jag skickade iväg dom och köpa PIZZA, måste juh ha något gott såhär på fredagskvisten ;D

Hoppas ni alla får/har en trevlig kväll!
Snart Solsidan...

K R A M


Kommentarer
★svantes mamma★

Hejsan!



Vill bara tipsa om ett presentkort från lillebus.se

Hoppas du är med!



http://nykick.blogg.se/2010/march/tavling-lillebus.html



Varma kramar

2010-03-13   22:24:42    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback