En dag i Bolle ♥

H E J
Härligt väder va?! NOT! Jag gjorde i ordning vagnen igår kväll och förberedde för en lång-prommis ner till torget idag, men vad är det jag vaknar av?! Jo, regn som smattrar mot rutan. Och jag som fortfarande inte har något regnskydd :( Får väl helt enkelt ta mig i kragen och åka iväg och köpa ett senare idag.

I nu läget ligger Alissa och sover, men bara för några minuter sedan såg det ut såhär...

Morgon-lek ♥

Igår var vi (Jag, Alissa & Therése) hemma hos Johanna och Liv i Bolle. Hade en heldag i den lilla mysiga byn och hann med restaurangbesök, shopping, fika och massa lek.





Tack för en underbart trevlig & mysig dag


Och detta fick jag med mig hem...

En vit trälåda som ska stå i köket med Alissas burkmat i (härmar Johanna)
2st ljusrosa hjärtan som nu hänger i Alissas vita hissgardin.
Stort stålhjärta som jag klätt med fejkväxt, står (så länge) på tavellisten i vardagsrummet.
Allt kommer passa så fint i nya huset :)


Rosa NS mössa, ett måste i vår!


En kasse full med jättesöta kläder som Alissa har fått låna av Liv!


Ha nu en bra D A G!


Kommentarer
Johanna och Liv

Tack själva för en mycket trevlig dag. Söta våra barn är. Och va lik Alissa va i Livs klänning. Haha. Trodde först att det va hon. Så söt så söt lilla Alissa.



Ha det så bra så hoppas jag och Liv att ni vill leka med oss sen när jag är mamma- ledig igen!!



Kram kram

2010-03-23   12:27:52  
★svantes mamma★

Åååh så mysigt de bor.... jag har verkligen börjat älska den stilen. Vitt, romantiskt och lite gammeldags sådär. Chic! :)

2010-03-24   20:08:13    http://nykick.blogg.se/
Jessica (Alissas mamma)

Ja verkligen, jag börjar lite smått oxå få in den stilen hemma, sååå mysigt.

2010-03-24   22:06:14    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback