Friday happenings...

G O D   K V Ä L L/N A T T

Idag har jag verkligen haft fullt upp här hemma, puh! Jag rensar och rensar, min garderob ekar snart TOM om jag fortsätter såhär, men lite kläder bör jag kanske ha kvar. Lite har jag även packat ner i lådor och lagt upp på vinden, kläder man inte använder men ändå inte vill göra sig av med. Min "loppis" kartong är även påfylld, snart ska det säljas. Det känns så himla bra att rensa bort "skit" som bara skräpar här hemma och sånt som vi ändå inte kommer "använda" i vårat nya hus. Det är helt sjukt vad man egentligen kan tjäna pengar på vad som helst.
Mitt i allt grejjande har jag haft Alissa, nu är hon inne i en liten trottsålder och ska verkligen pilla, dra och göra sönder allt. Men konstigt nog bryr jag mig inte så mycket att det numer tex är fula märken i hemtelefonen, shit happens och sånt får man acceptera när man har barn ♥
Vad gör du med dina gamla saker? Säljer, slänger eller kanske ger bort?

Nu ikväll har vi haft våra underbara vänner, Krille och Elin på besök. Vi har käkat tacos och kollat på Lets Dance. Sedan har vi lekt lite med Jimmys nya Iphone.
Hans gamla telefon lyckades Alissa fuktskada, haha. Och därför kände ibby att han var värd en Iphone, så idag på lunchen åkte han iväg och köpte en. Men eftersom jag nu har blivit smittad av I-världen så vill jag naturligtvis oxå ha en. Men att lägga ut ca 12 papp på 2 j*vla mobiltelefoner känns inte helt normalt! Så vi får väl se när MIN telefon-dröm blir sann.


Nu säger jag GOD NATT!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hehe då har våra Jimmysar varit me o samma sak för Oliwer gav Jimmys telefon fuktskada med...hehe

Jag skaffar nog iphone i juni när den nya kommer :)



Jag ska sälja massa på våran barnloppis här hemma. Annars ska jag stå på vanlig loppis i sommar tänkte jag. Man har såååå mycket skit...hehe

2010-03-06   01:13:44  
Jessica

Så du ska ha en 4G =)



Javisst är det galet vad mycket saker man samlar på sig, och loppisar är ju sååå roligt =)

2010-03-06   10:54:31    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback