Dag 2 och redan fuskat...

Är inne på dag 2 och det går fortfarande väldigt bra, men skulle lätt kunna döda för en pizza. Förstår verkligen inte hur detta gottesug har blivit så starkt det senaste året. Kan det vara så att jag skapade ett sockerbegär under graviditeten eftersom jag "fick" äta vad jag ville?!
Vid 14 tiden blev jag jättesugen på att knapra på något så jag skar upp några gurkbitar, nu känns det som att jag har fuskat, men grönsaker var juh faktiskt tillåtet :)

Jag börjar redan bli trött, idag sov jag middag med Alissa i 2 timmar, vilket aldrig har hänt innan. Jag ser MAT överallt och jag kan inte längre räkna på fingrarna hur många gånger jag har öppnat kylen av misstag. Det är tufft och när jag ser hur många av er som även testat samma slags diet blir jag så imponerad över att så många verkligen har klarat det. Som sagt dag 2 och jag vill redan ge upp :S Men jag ska inte ge mig, så fort jag tänker på hur mycket jag VILL kunna ta på mig mina jeans som nu lagat och dammat i min walk in dom senaste snart 2 åren så blir jag gensat peppad till att verkligen ge mig f*n på det här!

Nu ska jag börja göra iordning mig för party ikväll, smyckeparty närmare bestämt hemma hos Elins mamma. Anna följer även med och detta ska bli jättekul. Jag ska ta med mig en Browniebar och äta medans alla andra fikar.

Nu är det dags för pulver igen, uew!

Hörs & ses!
KRAM

Kommentarer
Zatu

Som sagt d e skitjobbigt men har du viljan så sköter d sig av sig självt!!

KÄMPA PÅ <3

2010-05-25   21:37:08  
Jessica (Alissas mamma)

Joo, pissjobbigt och jobbigare lär det väl bli om man går ner och sedan inte lyckas behålla sin vikt, usch! Då gjorde man juh verkligen allt i onödan. Hur länge höll du på? Gick du ner mycket?

2010-05-25   22:49:33    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback