Dagens Gekås-shopping!

Jag, Alissa, mamma, Therese och Pierre var det som imorse åkte ner till Ullared för lite shopping. Men vi lovade varandra att inte köpa allt för STORA saker eftersom vi var 5 i bilen + barnvagn. Trotts det var kundvagnarna fyllda till bredden och jag trodde för en sekund att -vi kommer inte få hem allt- men det var precis att allt fick plats...som tur var.

Vill ni veta vad jag köpte? Klart ni vill, här kommer lite bilder...









Lampfoten är köpt på Blomsterhuset i Bollebygd men lampskärmen köpte jag jag på Gekås (Köpte 2st).

Jepp, det var det. Mycket kommer inte packas upp förren vi har flyttat, som t.ex. bondgården. Imorgon är det exakt 1 månad kvar och på torsdag 4 veckor. Jag har verkligen stenkoll på räkningen ;D


Kommentarer
elin

åh vad mycket fint du hittat. Jag vill också åka dit. Och spel!! Herre gud va vi ska spela hehe. Promenad imorgon? Kram kram

2010-06-01   09:10:15    http://ellielack.blogg.se/
Jessica (Alissas mamma)

Haha, japp...det blir många spelkvällar i sommar :)

Promenad imorgon låter bra! Kramis!

2010-06-01   11:06:53    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback