Happy Friday

God morgon!
Vaknade av att Jimmys telefon ringde 07.12. Jimpa hade alltså försovit sig och han rusade upp och iväg. Själv låg jag kvar några minuter, men fick ganska snart myror i benen och gick upp och gjorde välling eftersom jag kände på mig att Alissa snart skulle vakna, det gjorde hon oxå. I ca 1 timme nu har vi städat, strykt och hunnit renbädda på undervåningen, nu återstår bara golvet men var bara tvungen att ta en kaffepause innan jag fortsätter.

Annars ser dagen ljus ut för oss, det är härligt att komma igång tidigt eftersom vi större delen av veckan har legat kvar länge i sängen. Ska försöka städa klart, sedan antagligen handla lite och hoppas på att vädret tillåter så att man kan tända grillen ikväll. Skulle egentligen jobba ikväll fre natt men det ändrades till dagpass under lör & sön istället. Det gör absolut inte mig något, har inte alls jobbat mycket på senaste därför kan det vara gött med en extra slant, speciellt nu inför flytten. På söndag var det meningen att vi skulle hem till min farmor & farfar och måla/lacka en pall, gunghäst och Alissas fotölj, men får ta det en annan helg istället.

Hoppas ni alla får en underbar fredag!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback