I min famn ♥

Hej alla glada!
Hoppas ni fick en bra start på onsdagen, det fick jag. Hela morgonen har jag haft Alissa hos mig i våran säng och myst. Säger man "Kan mamma få en kram?" så gosar hon in sig i famnen, helt underbart! Tillslut lyckades hon somna I MIN FAMN, senast det hände var nog i höstas, haha. Just på morgonen när hon fortfarande har pyjamas är nog det bästa som finns, kan inte sluta tänka på hur mycket jag älskar våran dotter.
Det finaste vi gjort och så älskad från första stund ♥



Tuppluren i förrgår

Spjällskyddet låg i tvätten och då kan det gå sähär, hihi.

Eftersom det inte blev något inlägg igår ska jag lite senare idag berätta lite om vad vi hade för oss då och även bilder på det jag shoppade ;)
Vårruset i måndags gick by the way väldigt bra och det var helmysigt att gå runt. Dock fick Alissa stanna hemma pga att hon var så grinig :( Men Wincent var med och var jätteduktig.
Nästa år ska jag och Elin springa runt, så det blir hårdträning nu!

K R A M


Kommentarer
Emelie

Haha det är klart att du får. Vad roligt det ser ut när hon ligger utanför med benen! Tänk att kunna somna så! Då är man trött. Härligt =) Kram

2010-05-12   12:54:29    http://calidore.blogg.se/
★Fam. Bus★

hahaha gullunge då :)

2010-05-13   15:52:39    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback