Oväntat...

H E J
Jag måste berätta om något otippat som hände igår. När Jimmy vaknade upp från sin lilla tupplur på soffan...

Jimmy; Hur länge har Allum öppet idag?
Jag; Till 18, vadåda?
Jimmy; Får jag åka dit och kolla på kläder?
Jag; Haha, jaaaa, självklart!

Så han åkte iväg och det sista jag sa till honom var att "Köp nu ingen skit, du vet hur kvaliten på J&J är!!!"
Efter 2 timmar kom han hem med en PAPPERSPÅSE, hmm, man såg på han att han nästan skämdes och mummlade något i stil med "vad har jag gjort" HAHAHA, att JIMMY köper kläder hör till ovanligheten och att han dessutom lägger nästan 2000kr på 3 plagg händer liksom inte. När jag träffade denna gosse handlade han kläder på MAXI och idag dyra plagg på Pondus, vad har hänt?!



T-Shirt Fred Perry 349:-
Vit/Mörkblå munkjacka Fred Perry 799:-/st

Nu ska vi strax ta och röra på oss, FREEPORT nästa!
Ikväll blir det middag hos mamma & pappa, oxfilé med bakpotatis *mums* och senare ikväll kanske en promenad bort till Magnus och Anna.

Hoppas ni får en FAB söndag ♥


Kommentarer
★Fam. Bus★

De under tyckte jag var grymt snygga... Lite kul när de väl köper snygga kläder. Niclas är urskass på att köpa kläder, de är oftast jag som får göra det. hehe kram

2010-05-10   14:07:02    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback