Today

Hej Tisdag!
Inatt vaknade Alissa helt hysterisk och var jätteledsen, hon lät rädd så jag tror nästan att hon hade en mardröm. Det var bara att springa in och trösta, mammas lilla stumpa. Jag la henne mellan mig och Jimmy och hon gosade in sig med snutten (ninis) och somnade så gott ♥ 
Vi vaknade tidigt och har busat i sängen större delen av morgonen och nu sitter vi i vanlig ordning och tittar på Efter tio på tv4. Idag blir det nog lite småplockande här hemma, ska tvätta och fixa. Ska försöka få till en god middag (tacos) hihi, och en tripp ner till centrum måste jag oxå försöka klämma in, har en del paket att skicka. Men först ska vi få besök av Alissas farmor :)

Ha en B R A dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback