Uppdate!

Då kör vi en liten uppdate...

I fredags åkte vi hem till våra kära vänner Krille & Elin på en helt underbart god middag. Magnus & Anna var oxå på plats och vi hade en supertrevlig kväll. Färsk lax, potatis och romsås med en smarrig sallad, till det en kall Corona. Satan i gatan vad gott!



Lördagen spenderades på jobbet, fick dessutom jobba över på FHY vilket inte var planerat så jag missade grillfesten tyvärr. När jag kom hade solen gått ner och det fanns bara rester kvar på bodet. Men nästa gång missar jag inte :) 
Jimmy hade dessutom under dagen köpt en grejj till Alissa ♥



Söndag
lika så, jobb hela långa dagen och när jag kom hem fick jag äntligen mysa lite med min man framför tv:n innan det var dags för sängen.

Solen har under helgen oxå legat på kan man säga och det är väl inte klokt vad lycklig man blir av fint väder!
Har med andra ord haft ett bra slut på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback