Allum

Igår åkte Jag och Alissa till Allum och mötte upp Johanna & Liv. Vi shoppade och åt mumsig lunch på MAX. Johanna köpte en jättetuff mini Fjällräven ryggsäck till Liv, jag blev allt lite sugen jag med...och nu i efterhand ångrar jag lite att inte jag oxå köpte en. Det är väl tur att det inte är så långt till Allum ;) Som Johanna sa är den verkligen pefekt att ha med på planet i sommar med leksaker i och senare även till dagis. Hmmm, det får nog bli en sådan till Alissa oxå, kanske kan tipsa någon familjemedlem om den som 1 års present, hihi. Min och Jimmys present till Lisenfisen är redan bestämd, nu ska den bara beställas...åhhh, vad fint den kommer passa i nya rummet :) Vad det är återstår och se för er läsare ;P



Alissa & Liv leker bland alla fina fjärilar på golvet.



Basic plagg till mig.
 Linne H&M 99:-
Tunika H&M 149:-
Tjocka leggins GT 149:-



Alissa fick...
Strumpor H&M 39:-
Blöjbyxor 2-pack H&M 49:-

Det var gårdagen det. JUST NU hjälper Jimmy Kristoffer & Elin att flytta och här hemma börjar Alissa bli hungrig, nog dags att göra middag.

Puss


Kommentarer
Johanna (Livs mamma)

Tack för en trevligt dag. får vi snart göra om. Vi kanske kan komma till er någon dag eller ni till oss så vi får leka lite mer. Hoppas lilla Lissen får väskan för den är SUPERSÖT. kram på er!

2010-05-12   19:45:21  
Linda

Hej, kul att se er igår :) Förstår varför du gillar Allum, hihi. Riktigt roligt att gå runt där.



Vad fint Lissen står nu! Alva har inte tid att hitta balansen så än så länge så måste hon hålla i sig.



//Linda

2010-05-12   21:16:57  
Jessica (Alissas mamma)

Johanna: Ja, det får vi. Jag vill flytta nu så ni får komma och se vårat nya hus juh, haha. Annars kommer vi hellre till er just nu, det är så tråkigt här när man knappt har möbler :(

Hon ska nog få en i 1 års present :)

Kram kram!



Linda: Det var jättekul att se er med, men synd att det inte blev att man bytte några ord bara.

Ja, det har gått så fort. Nu går hon omkring som en annan, det var ju inte så längesedan hon oxå höll i sig. Men snart kommer Alva oxå att släppa, det kommer gå så fort.

Hade vart kul och träffa er mer någongång :)

2010-05-12   23:08:26    http://kackisen.blogg.se/
elin

åh jag älskar de ryggsäckarna. Köpte en till emmy i julklapp. Jätte fina och praktiska! Självklart ska lissen ha en sådan. Kram

2010-05-13   09:19:22    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback