LYX-sulky!

På jobbet i helgen klev det av en familj från KLM med en liten bebis, vid gaten väntade barnvagnen, en "Baby Jogger City Mini" Den låg i en tillhörande liten väska och jag blev ganska nyfiken på hur en vagn verkligen fick plats i den lilla väskan?! Det var ganska intressant att få se hur vagnen som låg så smidigt och kompakt i väskan visade sig vara en ganska rejäl rese-sulky.
Jag är juh nu på jakt efter en sulky inför Turkiet resan och nu vet jag absolut vilken jag ska ha. Kollade upp vad den kostar, och det var väl en aning mer än vad jag egentligen vill lägga men vafan...jag VILL ha den vagnen och ska nu försöka hoppa in och jobba ihop till den :)
Idag var jag och mamma på Nids4kids och tittade på den. Mamma ville först köpa en Carena till oss, men nej...jag ska ha BJCM.


Nu är frågan vilken färg man ska ha?!
Svart är alltid ett säkert kort men kan bli aningen varmt i Turkiet kanske :S
Vilken tycker du?


Här är väskan jag ska köpa till, så den skyddas på planet. Jag VET hur rampkillarna behandlar saker och ting och därför är skydd ett måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback