Dag 4

Hej!
Det är torsdag och jag är inne på dag 4 med min lilla pulver-diet. Det är fruktansvärt tufft men det är juh inte så att jag aldrig mer får äta mat liksom, det är helt enkelt bara att stå ut. Min pulver-shake jag blandar själv var vidrig att dricka första två dagarna men nu börjar jag vänja mig och den är inte alls så äcklig längre, konstigt va?! Men höjdpunkterna under dagen är såklart kyckling soppan och Brownien.

Det är faktiskt en hel del som har frågat vad som händer sedan, alltså efter dessa 10 dagar?!
- Då ska jag få börja äta mat igen men fortfarande byta ut vissa mål till "ersättning". Jag kommer skippa ris, potatis, pasta och vitt bröd och äta mycket vitt kött och sallad. Fortfarande 5 mål om dagen, REGELBUNDET! Frukt kommer jag få börja äta men tyvärr inget sött som t.ex läsk, godis, bakelser och chips. Om jag ska vara helt ärlig så känner jag just nu inget sötsug överhuvudtaget :)
Pulverdieten är en "Kick-start" för att jag snabbt ska gå ner och därmed hitta motivationen att fortsätta träna och äta rätt. Det är när man ser resultat man verkligen känner sig taggad, visst är det så?

Än så länge har jag tappat 1,5kg


Kommentarer
Jimmy

Du e bäst gumman! Du kommer fixa detta utmärkt.

Snart kommer du nog i dina skinnie jeans :).

Pössar o kramar

2010-05-27   14:06:32  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback