Friday morning!

Morrn morrn!
Hoppas ni har sovit gott, det har jag. Igår kväll somnade Jimmy på soffan och när jag försökte få liv i han (2ggr) utan resultat orkade jag inte mer och gick ner och la mig. Han vaknar väl ändå snart och kommer ner - tänkte jag. Alissa vakna och var ledsen strax efter att jag somnat och jag gick upp och tog in henne till mig. Kl 05 när jag gick upp och gjorde välling (eftersom hon alltid lyckas vakna så tidigt när hon sover i våran säng) så låg Jimmy fortfarande kvar på soffan. Han vaknade dock och följde med mig ner och vi hann mysa en liten stund innan han fick gå upp och bege sig till jobbet. Det är inte första gången han somnar på soffan men däremot första gången han sover kvar en hel natt. Även om jag hade min snuttplutt bredvid mig så kändes det ändå tomt utan Jimmy. Sov väldigt oroligt och vaknade upp ibland och hörde han snarka på övervåningen, haha.

Har även något j*vligt irriterande att berätta. Det var nämligen föreningsmöte igår och eftersom föreningen har ganska mycket pengar över efter takbytet m.m. så beslöts det att vi alla skulle få en hyresfri månad, hur gött är inte det liksom?! Vi har en hyra på ca 6000kr och i nuläget när jag är mammaledig är den summan extra varje månad precis så mycket vi har i inkomst i vanliga fall...perfekt! Men gissa vilken månad det skulle gälla...JULI SÅKLART, det var väl genomtänkt...TACK!
Som tur var tyckte dom blivande ägarna (Jimmys kollega) att det kändes lite orättvist, så dom ger oss 3 i handen, vi delar alltså på det. Mycket snällt, dom kunde lika gärna skita i det och flytta in med en första månad utan hyra, inte fel det heller iof...(för dom)
Så även om det känns snopet fick vi iaf ut något gott av det :)

Nu har precis moster Theresé tittat förbi och vi ska ta oss en kopp innan det blir en tur ut till lekplatsen.

Hörs sen!
K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback