Mors Dag

Vill börja med att ge...
...en STOR kram till min mamma på MORS DAG


Idag blev det ett sent inlägg pga av att jag har jobbat hela långa dagen. Men trotts det fick jag en helmysig morgon ihop med min fina familj. Jag fick 2st presenter dagen till ära och ett fint kort av både dotter och sambo.




Woho, ett humanity-armband! Babyrosa med stenar i (nya modellen). Jag är sååå nöjd och det är verkligen kul att få något man verkligen har önskat sig.


En "Maribowl" skål i modell STÖRRE, nedan ser ni en bild på min
fd "stora" skål.


*ÄLSKAR*


Har fått så jättefina presenter av mina älskade älsklings-älsklingar idag, tack för den bästaste första mors dag ever!
Älskar er

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon ska vi nämligen upp tidigt och bege oss ner till Halland och besöka djävulens varuhus (som Jimmy, raggarn och pappa brukar säga).

K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback