ROSA

Sedär, så var det lika stökigt IGEN. Det verkar inte spela någon roll hur ofta man plockar undan här hemma, det ser genast ut som ett världskrig...haha. Men så är det med barn i huset :)

Idag har vi haft blandat väder, sol, regn och hagel...hörde på nyheterna att det t.o.m hade snöat i Kortedala. Efter besöket av Alissas farmor åkte vi till Allum och på vägen dit mötte vi faktiskt en hel del bilar som var snötäckta.
Idag var vi ute efter en ny jacka till Lissen, en fleece som hon kan leka i när vi är på lekplatsen. Därför besökte vi Polarn o Pyret, dom är bäst på ytterkläder till barn. Hittade en helt perfekt vår/sommar/höst jacka som dock är något stor då jag köpte strl 86, men som lär passa väldigt länge. Självklart ROSA!

VINDFLEECEJACKA
(Bild lånad från POP)
395:-


Mormor var oxå med på shoppingrundan och köpte en söt liten nalle till sitt älskade barnbarn.
Gripsholm REA 40:-



Linne/Tunika GT 199:-
Leggins GT 199:-


Världens coolaste väska finns på Scorett 399:-
Har spanat på den många ggr men nu äntligen slog jag till. Funderar på att kanske använda den som skötväska, 2 flugor i en smäll liksom ;D

När vi kom hem blev det tacos *mums*, under kvällen har jag packat paket som jag sedan åkte ner till Candy och skicka, gott att det är gjort. Nu snart ska jag ta mig en dusch och sedan krypa ner och kolla på tv.
Imorgon väntar nya aktiviteter...
Hörs och ses då!

K R A M på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback