Fjorton suger!

Har nyss tittat klart på Fjorton Suger på SF kanalen, jisses alltså...verkligen en fjortis ungdomsfilm. I samma stuk som Hipp Hipp Hora och filmen från mina tonår Fucking Åmål, minns ni den?! Jag älskade den filmen...DÅ. Samma sak med Titanic när den kom, såg den 2ggr på bio och lyckades få tag på videon och var KUNG eftersom jag kunde se den hemma. På den tiden kunde man minsann inte bara ladda ner hur som helst. 

Medans jag kollade på film har Alissa trippat omkring på sina små fötter här i vardagsrummet. Vi har bara tagit det lugnt och lekt mest hela dagen. Vid 12 var mormor förbi med lunch...SUSHI :P 


Att rå fisk kan vara sååå gott!
Jag vet vilka ni är som tänker USCH vad äckligt. Har du testat kanske?!
Det kanske inte är gott första gången och inte heller andra...men sen är du FAST, jag lovar!
Se så, sluta vara så svensk och rädd för nya saker...mer RÅ fisk åt folket! Hallelulja ;D

• P U S S •


Kommentarer
Elin

Hoppas att du kan få mig att gilla det! Ni får ta med er det hem till oss någon dag! och om du får krille att äta det kommer du få något fint haha

2010-05-05   18:36:32    http://ellielack.blogg.se/
Jimmy

Vi får bjuda på lite hemmagjord istället, lite mildare smak och man kan välja själv vad man vill ha i. Smaskens!!!

2010-05-06   07:26:22    http://www.volvobil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback