Gekås

Jag har inte fotat något jag fick med mig hem från Gekås denna gång, men provade min skorta i söndags och det hittade jag faktiskt ett kort på i kameran. Det jag var ute efter var mest lite julpynt och julklappar, men det blir ju trotts allt aldrig som man tänkt sig och ENDAST 2 klappar hittade jag, båda till Alissa. En tomtedräkt köpte jag oxå förresten, vi ska juh självklart ha TOMTE i år för lillfisen. Annars var det mest bara sånt man stoppar på sig ni vet...


Det ser ut som kriget här hemma, så efter 3 dagar i säng/soffa ska jag resa på mig och försöka städa lite. Jimmy kommer hem när som och hjälper till.

Ha en bra torsdag my friends!
Måste även lite smått åter igen gratta Sarina med familj för att nykomlingen Maja har tittat ut :)

K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback