Min önskelista 2010

Jimmy vill klart och tydligt veta vad jag önskar mig i julklapp för att det absolut inte ska bli några missförstånd.
Perfekt orsak till att blogga, eller hur?!

Jag önskar mig sååå mycket, men det jag allra helst vill ha JUST NU är följande...

Sony Blixt HVL-F42AMStativ Star 62
Extern blixt
Kamerastativ KÖPT SJÄLV :)

Förhandsboka nästa leverans! Ester Elenora sjal - Elenora CreamFörhandsboka nästa lev. Ester Elenora sjal Hedvig Rosa
En sjal från Ester Elenora hade passat fint. Finns hos Creative Lounge

NYHET! Oxxo Design klockor - Steel Watch 2Miss Dee - Örhängen Darlington, FLERA FÄRGER
Klocka från oxxo och örhängen från Miss Dee (vit) likaså detta finns hos Creative Lounge


Skor - Hunter: Huntress Black | Parbild
Regnstövlar! Men Jimmy, köp inga på Coop nu...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback