Sjukstuga

Den här veckan startade inte så bra :( I söndags var jag och Elin som sagt på Gekås och shoppade, hur kul som helst. TACK för en helmysig dag gumman! ♥ Men natten till måndag blev jag tyvärr magsjuk och det höll i sig, tillslut låg hela familjen...alla vi 3 SJUKA. Idag vaknade vi upp på den bättre sidan och nu känner vi oss ganska bra. Som tur är jag ledig både imon och fre så jag verkligen hinner bli helt frisk innan jag börjar jobba på lör igen. Det är så piss-tråkigt att vara sjuk och bara ligga hemma. Speciellt nu när snön har kommit och man gärna vill ut och leka med Alissa, men jaja...sånt är livet!

Aptit har man inte heller som sjuk, detta fick jag ner idag...

En kopp varm choklad vid lunch och lins-soppa med avokado nu ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback